ah şu pramitler

Mart 21, 2007 | | 10 Yorum yapılmış

Şu mısırdaki piramitleri bilirsiniz. bilmeseniz de duymuşsunuzdur. Ö–yle bir anlatırlar ki; doğa üstü, imkansız, uzaylılar yaptı, kıl oldu, tüy oldu…. Bu kadar abartacak ne var ki anlayamıyorum. Tamam belki bizden çok çok üstündüler… unutmayın ki bu sadece bir olasılık…

şimdi ben de size şöyle bir olasaıktan bahsedeyim. Bu adamlar öyle bir şey düşünmüştüler ki, hem çok basit hem de bizim şu an hiç düşünmediğimiz bir mevzu…. hacmi büyük fakat kütlesi düşük cisimleri alıp, bir sıvı yardımı ile bunu hem hacimli hem de kütleli yaptıysalar???

Yani bir süngeleri düşünün, 2mt. 2mt. olan bir küp sünger. Bu ağırlıktaki bir süngeri kaç kişi taşır? 2mt. 2mt olan bir kayayı kaç kişi taşır??? Aradaki ağırlık hesaplamayı siz düşünün artık….

Bu adamlar sünger tipindeki malzemeleri (kendisi büyük fakat, ağırlığı olmayan madde) almışlardır. Ö–nce yerleştirmişlerdir. Sonra bu maddeleri kayaya dönüştüren (ya da sert bir madde haline dönüştüren, çünkü; zamanla kaya da olma olasılığı var) bir sıvı ya da başka bir madde ile koskoca piramiti bir dökdelen tipinde dikmişlerdir.
Hesaplamalara gelince, adamlar harbi güzel hesaplamışlar. hesap kitap ehli insanlarmış demek ki… Lakin şunu da demeden geçemeyeceğim. Benim boyumun karakökünün 1 eksiğini alıp, bilmem kaçka çarpınca dünya ile mars arasındaki uzaklık çıkıyor. Ben de mi bir gariplik sözkonusu acaba? :)

.

Bu Yazıları Okumak Yürek İster:

  • Benzer yazı yok
  • Comments (10)

     

    1. NE DİYEYİM.SADECE TEBRİKLER..
      SENDEN BAŞKA BUNU DÜŞÜNEN YOKTUR ZATEN

    2. ayse dedi ki:

      bu konu hakkında cok bılgın olmadıgı bellı. cok sacma geldı acıklamaların bırseyler bılsen zaten bukadar basıt yorumlar yapmazdın. kuranı kerimde dahi bizden önceki nesillerin ne kadar zeki oldugu. cok bılgı eksıklıgın var. bı konu hakkında yorum yapacaksan ıyı arastırma yapıp konusmalısın..

    3. gazanya dedi ki:

      Bu konular hakkında kimin tam olarak bir bilgisi var ki? Tam bir bilgi sahibi olan çıkıp teoriler üretmez, doğruyu açıklar…

      Şöyle ki, hiçbir kimse çıkıp 2 kere 2 5 eder gibi bir teoride bulunmuyor. aynı zamanda yazının etiketinde “uçuk fikirler” yazıyor. yani yazı zaten boş bir yazı :)

      Senin yorumuna da katılmıyor değilim ;)

    4. HANDSOMEadm dedi ki:

      Biraz boş yazmışsın be arkadaş araştırmacılar bu işe yıllarını vermiş teorileride ona göre kurmuuşlardır senin düşündüklerinde onların aklına gelmiştir herhalde sonuçta hepside prof bırak herkez işini yapsın olmazmı?

    5. gazanya dedi ki:

      Biraz boş yazmışsın be arkadaş

      demişsin ya, zaten yazı uçuk bi fikir yane yazacak yazı bulamadığımdan aklıma ne eserse yazdığım bölüm :) dediğin gibi boş bi yazı olduğu kadar neden olmasın dedirten bir düşünce :)))

    6. ATAKAN dedi ki:

      gecmişte insanların nası bı zekası var sa bilemem ama baya keskınmıs saflık bızde demekki. çinin dogusunda yasak bolgede 100 e yakın 300 metre boyunda pamıtler yapılmıs ve aynı ozellıklere saHip yannıs yazmıs da olabırım tabi bouyt ve adet olarak

    7. ali dedi ki:

      simdiki neslin zekasinin cözemedigi bu yapiyi nasil bir zeka insa etmis aklim buna bile basmiyor,inanilmaz bi sey,bu hesaplar,bu iscilik.günümüzün teknolojisi ile bunu yapamazlar.neden yapamazlar biliyomusunuz?cünkü daha henüz olayi ve isciligi teknolojiye ragmen bilim adamlari bile cözememislerki yine bu teknolojiye ragmen hic bir mütahit ve imarci ne bu plani cizebilir,ne insa edebilir,nede olayi cözebilir.

    8. hamit dedi ki:

      sizleri mısıra göndermek lazım siz olayı çözmüşsünüz hele teori üreten ilk arkadaş

    9. türk mühendis dedi ki:

      arkadaşlar aslında bi teknoloji farklılığı da olabilir.aslında zeka seviyeleri aynı ama teknolojiye bakış farklı.mesela adamlar büyük yapılar inşa etmek için belki mükemmel bi teknoloji kullandılar.ama mesela onlar da bizdeki teknolojiyi görseler şaşarlardı.mesela bilgisayar, cep telefonu.onlarla aramızda bi zeka farkı değil de farklı şeylere yönelişimiz var bence.onlar ağır ve büyük yapılarda ustalar biz de ince zarif yapılara özen gösteririz bence.saçma olabilir ağır eleştirmeyin lütfen

    10. Mehmet dedi ki:

      Neden Olmasın?

    Leave a Reply

    CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi