Haberler ve yorumları

Temmuz 18, 2008 | | 5 Yorum yapılmış

Nasıl bir medyamız var anlamıyorum. Bumerangdaki reklam sayısını kontrol etmek için sayfaya girdim. Bir haber dikkatimi çekti. Okudum resimlere baktım. Haber yorumları dikkatimi çekti. Bütün bir yıl boyunca istatistik dersi okuduk, biraz analiz yapalım değil mi?

Sözü geçen haber başlığı “Haremlik selamlık bakan karşılama kuyruğu” , içerik ise;
SİVAS’a gelen Enerji ve Tabi Kaynaklar Bakanı Hilmi Güler, partililer tarafından coşkuyla karşılandı. Bakanı karşılama kuyruğunda partilililerin erkek ve kadınlar olarak iki grup halinde sıraya girdikleri dikkat çekti.”

Haberdeki resim ise;
haberler

Şimdi bu resimde arkadaki elektrik direğine ve otobüse dikkat edin. Uzaklığı ne kadar? Açısı nasıl? Bir de bayanların en sonundaki beyazlı bayana dikkat edin… Şimdi hemen arkadaki haremlik seyranlık olduğunu ispatlayan resmi inceleyelim…

haremlik seyranlık

Arkadaki elektrik direği yaklaşmış sanırım. Bir de resmin açısı değişmiş. Sıra aynı sıra, yani çift sıra yok. Askeriye gibi tek sıra halinde duruyorlar. Resimlerin en ilginci ise şuradaki resim;

Yok kardeşim laik ülkede böle olmaz dimi :) ilk resimdeki beyazlı bayandan öncesini çekmişler. Bak şuna sanki iki tane farklı sıra var. Birinde erkekler bekliyor, diğerinde ise bayanlar bekliyor . Sadece gülüyorum… Şimdi sıradaki resim ise,  bakanı ilk selamlayan kişiler. Bunların hepsi erkek :)

Bir önceki resme bakarsanız, yani bayanların saf tuttuğu sıranın önünde bakanın selamlaşarak geldiğini göreceksiniz. Bu resim ise o sırada bakanın kimlerle selamlaştığını gösteriyor. Benim analizlerime göre orada tek sıra var. Tek sırada ise;;
Önce erkekler, sonra bayanlar, sonra erkekler var.  Yeni bir haremlik seyranlık olgusuyla başbaşayız :)

Gelelim yorum kısmına;

Bu habere yapılan toplam 5 yorum vardı. yapılan bu yorumlar arasında en fazla aralık 20 dk. diğerleri ise, 1 dk. aralıklarıyla yapılmış. Ne tesadüf !!!!!

Bu yapılan yorumların, 2 tanesi; “Ülke elden gidiyor, AKP geldi ülke şeriatçı oldu gibi yorumlar.” Yani yorumların %40 ‘ı AKP karşıtı ve ülkenin şeriat düzenine girdiğini savunuyor.

Bu yorumlardan 3 tanesi; “Ne olacak, isteyen isteği gibi selamlasın. Bununla şeriat mı olur.” sakin tavırlı yorumlar. Yani yorumların %60’ı ise, ülkede bir şey yok. Bu olay çok doğal demiş…

buraya kadar her şey doğal. benim dikkatimi çeken asıl olay ise, bu yorumların oylanması…
okuyucular bu %40’lık yorumları %99 şeklinde beğenmiş ve doğrulamışlar. %60’lık yorumları ise %90 şeklinde kötü bulmuşlar ve siz olanları görmüyorsunuz demişler…
Okullarda buna ters orantı diyorlar :)
Olayın garip tarafı ise, yüzdelik dilimlerin toplamı %98 – 99 da kalıyor. %100 olmuyor :)
İstatistik dersimde böyle öğretmediler bize :)

Haber sitesi yerine, magazin sitesi yapıyorlar sanki… Tabi bu benim yorumum :) Siz ne düşünürsünüz bilemem…

.

Bu Yazıları Okumak Yürek İster:

  • Eski haberler ve şimdiki haberler
  • Takla Atan Bina
  • Haberler Kamera Arkası
  • Domuz Gribi Vakaları
  • Gaza Gelmeyelim
  • Comments (5)

     

    1. ahmet islamoğlu dedi ki:

      helal olsun valla. nasıl da yakalmışsın. gerçek haber senin yaptığın olmuş.

    2. TEAkolik dedi ki:

      Açıkcası haber yerine ….sizlik yapıyorlar demek daha doğru olur ama bu seferde dikkat et seni bu haberinden dolayı Anti-layık ilan etmesinler :) Sonra hapse felan atarlar :)

    3. gazanya dedi ki:

      açıksası beklemiyor da değilim :) Fena da olmaz, yazısından dolayı ilk hapse giren blogcu ünvanını almış olurum sanırım :) Reklamın iyisi kötüsü olmaz ;)

    4. lotusflowers dedi ki:

      Haremlik selamlıkya bu bizim sahte dinciler güya akıllarınca kadınları koruma altına almışlar,günah ayaklarıyla kendileri ön planda olacak, kadınlar ikinci planda hep.Onlara sorarsanız kadının erkekle tokalaşması günahı kılını(saçını) görmesi günah ama erkekler hoca nikahıyla üç-dört kadın alıp becerirler o günah değil öyle değilmi arkadaşlar:))))

    5. Burak Budak dedi ki:

      işte blog yazarlığı…
      işte takipçilik…

      ve onların yaptığı da tam anlamıyla gericilik…

      yazık bir de bu insanlara gerici diyorlar…

      Sizi terik ediyorum … Ellerinize sğlık …

    Leave a Reply

    CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi