İnternet Explorer Başlangıç Sayfası Değişmiyor Aktif Değil

Aralık 24, 2008 | | 38 Yorum yapılmış

Bazı girdiğiniz sitelerden, yüklediğiniz zararlı programlardan dolayı internet explorer açılış sayfası istemediğiniz bir sayfa olarak değişir ve siz bunu değiştirmek istediğinizde o kısım pasif kalır.

Böyle durumlarda ne yapmak lazım. Aslında Google amcamıza sorduğunuzda cevap veriyor fakat, ben yine de üzerinden kısaca geçeceğim.  Uzun uzun uğraşmayın diyerekten kısa bir dosya hazırladım. Dosyayı çalıştırdığınızda olayı kendi halledecektir.

Bu yazının üzerine sağ tuşla tıklayın ve farklı kaydet seçiniz. Masaüstüne kaydediniz. Kaydettiğiniz dosyayı çift tıklayarak çalıştırınız. Çıkan uyarıya tamam diyorsunuz ve sorununuz çözülmüştür.

Bu dosya ne yapıyor kısaca bahsedelim;

Başlat – Çalış  tıklıyoruz. Kutuya Regedit yazıyoruz. Açılan pencerede 2’ye bölünmüş vaziyettedir. Sol taraftan sırasıyla şunları bularak tıklıyoruz.

HKEY_LOCAL_USER
SOFTWARE
Policies
Microsoft
Internet Explorer
Control Panel

En son Control Paneli tıkladığınızda,  sağ tarafdaki değerler değişecektir. Sağ taraftan HomePage anahtarını çift tıklayın. Karşınıza gelecek olan  “1” (bir) değerini  “0” (sıfır) olarak değiştirin. İşlem tamamlanmıştır.

.

Bu Yazıları Okumak Yürek İster:

  • Yasaklı Siteler [wordpress]
  • Zyxel modem ile interneti koruma | kısıtlama
  • Yeni Tarayıcımız Google Chrome
  • Bursa’da internet arızası
  • Google Artık Türkçe’ye Çeviri Yapıyor
  • Comments (38)

     

    1. Melih dedi ki:

      Paylaşımınız için çok teşekkür ederim reg dosyası çok işe yaradı tekrardan tşkr ederim saygılar…

    2. celik dedi ki:

      klavyene saglık çok teşekkür ederim

    3. Mehmet dedi ki:

      rica ederim. İşine yaradıysa ne mutlu bana ;)

    4. ziya dedi ki:

      hocam valla dediginız hepsını yaptım ama ‘kayıt defteri düzelteme yoneticiniz tarafından devreden cıkartmıştır ‘ uyarısı geliyor kayıt defterıne gıremıyorum lütfen bır cozum ya en kısa zamanda siziden bır haber beklıyorum lutfen

    5. Resul AYDOĞDU dedi ki:

      Ücretsiz spyware programları da bu sorunun çözümüne yardımcı olacaktır.

    6. ebru dedi ki:

      ya ALLAH senden razı olsun okadar cok sevındımkı anlatamam ıkı gundUr ugrasıyorum bı sey yapamamıstım kafayı yemek uzereydım cok cok cok cok cok cok cok cok cok saOL:):):)

    7. small44 dedi ki:

      çok saol iki saattir uğraşıyodum

    8. aylin dedi ki:

      yaaa allah razı olsun emegi gecen herkesten çok yardımcı oldu çok sevdim sitenizi çok tskrlerr saolunn

    9. gökhan dedi ki:

      benim sorunum hala devam ediyo hiç bi işe yaramadı şöyle bi uyarı veriyo yardımcı olursanız sevinirim…kayıt defteri düzenleme yöneticiniz tarafından devreden çıkarılmış…ne yapmam gerekio

    10. BERKCENGİZ dedi ki:

      ARKADAŞLAR KESİN çözüm mutlaka bunu yapın benim agzım yandı ve bunu paylaşmak istedim

    11. HEYHEY dedi ki:

      çok tşk

    12. Çok önemli bir bilgi, teşekkürler.

    13. ali haydar dedi ki:

      benim pc, int.ex. açtığım zaman eklentiler devre dışı bırakılmış olarak çalışıyor diyor ve başlangıç sayfası yerine uyarı sayfasını açıyor lütfen acil yardım…..

    14. gunes dedi ki:

      2 st tir uğrasıyorum, bu sayfayı okudum ve sadece 30 sn. sürdü. çok teşekkür ederim. Sizin gibilerin başarı ve yardımıyla gurur duyuyorum.

      tekrar teşekkürler…

    15. mete dedi ki:

      çok sağol zo zamanımda yetiştin sağol

    16. umut dedi ki:

      kardeş ALLAH razı olsun sende ..sizin gibi dehalar Türkiyemize gereklidir.tekrar dan teşekkür ederimmmmmmmmmmm

    17. baran dedi ki:

      eline saglık kardeş çok işe yaradı…

    18. serkanbey dedi ki:

      süpersin adamım..

    19. erkan dedi ki:

      arkadaşım paylaşım için tşkler ama bende değer saten 0 gözüküyor ama başlangıç sayfamı değiştiremiyorum.. daha farklı bir yol varsa senden rica ediyorum..şimdiden tşkler..

    20. Mustafa dedi ki:

      valla süperdi.çok teşekkürler.

    21. Ender dedi ki:

      Çok teşekkürler

    22. faruk dedi ki:

      cok teşekür ederim tek kelimeyle 10 numarasın…..

    23. kayahan dedi ki:

      ya paylaşım mütiş beyler direkt işe yara emeğine sağlk teşşekür ediyorum

    24. aLoN3 dedi ki:

      Dostum çok saol ellerine sağlık.

    25. murat dedi ki:

      gazanya sana teşekkürler kardeş.

    26. ÖMER dedi ki:

      çk super site bn msn ye gönderimisiz

    27. berke varlık dedi ki:

      bilgilerinizden dolayı teşekkürler

    28. cem dedi ki:

      çok teşekkür’ler eline sağlık

    29. halim dedi ki:

      allah razı olsun allah ne muadın varsawersin çok iiş,me yaradı saol kardeşim

    30. murat dedi ki:

      ben denedım evt sayfa değişiyor ama tekrar aynı şekilde kilitlenmiş sayfaya geliyor.yani eski sayfaya

    31. Mehmet dedi ki:

      virüs hala bilgisayarında, önce virüsü temizlemelisin. daha sonra virüsün verdiği hasarı bu şekilde düzeltebilirsin.

    32. hasan dedi ki:

      arkadaş çok iyi bir paylaşım saol

    33. ilker dedi ki:

      ya regetıd yazıyom ama sılınmıs dıyo kayıttan

    34. salih dedi ki:

      arkadaşım emeğine zahmetine teşekkür için kelime bulamıyorum, çok sağolasın, varolasın..

    35. zeliha onat dedi ki:

      Bu virüs programlarının kendisi virüs yaaa. Biligisayarı korumasak daha uzun süre kullanacağız valla.

    36. Mehmet dedi ki:

      eğer, anlatılan işlemleri yaptıktan sonra hala değiştiremiyorsanız. Aktif olan bir virüs var demektir. Öncelikle virüs programıyla taratın. Daha sonra tekrar deneyin. Açılış sayfasını değiştiriyor olacaksınız.

      Kolay gelsin.

    37. necmi dedi ki:

      eline sağlık kaç zamandır açılış sayfasını değiştiremiyor teşekkürler

    38. thilo dedi ki:

      kardesım tesekkur elıne emegıne saglık sayende cok kolayca cozduk sıkıntıyı harıkasın.tesekkurler….

    Leave a Reply

    CAPTCHA (Şahıs Denetim Kodu) Resmi